Wednesday 1 November 2017

Forex T3


T3 Trading Group, LLC er en registrert SEC meglerforhandler og medlem av NASDAQ PHLX, med fokus på både tradisjonelle og automatiserte algoritmiske handelsstrategier. Vi streber etter å være et komplett reisemål for Traders som ønsker å maksimere sin ytelse i dagens finansielle markeder T3 er et team av erfarne profesjonelle handelsfolk med erfaring i alle forskjellige markedssykluser. Nye Traders. New Traders har muligheten til å delta i en spennende, rask og dynamisk karriere. Vår Platinum Development Program PDP er en av flere treningsplattformer vi ansetter og er designet for å lære de ferdighetene som er nødvendige for å oppnå langsiktig suksess Vi trener og mentorer Traders om hvordan å engasjere det moderne markedet. Eksperienced Traders. T3 har et team av erfarne profesjonelle Traders med erfaring i ulike markedssykluser og nyter noen av de mest talentfulle Traders i Den proprietære handelsplassen Erfarne handelsmenn og grupper er velkommen til å bli en del av T3-teamet. Sammenlign utførelsesplatformene vi utili de, våre høyt konkurransedyktige clearing avtaler og vår kontors atmosfære til ditt nåværende firma. Vi har lav ventetid med ordreoverføring over alle amerikanske aksjeutvekslinger og et bredt spekter av ECN og mørke bassenger. MA Type Def Exponential. b er volumfaktor, flyter mellom 0 og 5 standard 0 7. Mange takk, men det har også en volumfaktor. Takk dere på forhånd. PSI vil bruke den på 10 min TF, men MT støtter ikke det. Kan du snakke om det er mulig å se det på andre TFs som 5 min. Hvorfor sa du ikke at jeg ikke er en programmør, men jeg tror jeg kan gjøre det La Kalenzo gjøre mer kompliserte oppgaver Takk til Kale for alt sitt bidrag hele denne tiden. Default Period 10 og VolumeFactor 0 7.Sorry and Thanks. Bro - Jeg beklager at jeg ikke sendte VT-koden tidligere. Takk veldig mye, og det fungerer. T3MA fungerer, men oppdaterer ikke. Du må manuelt oppdatere MA ved å forfriske diagrammet ved å endre tidsrammer. Kan noen se på koden og prøv å gjøre den oppdatering. mladen Oppgradert litt T3 bandindikator Nå kan det ha separat T3-utjevning for sentrallinjen og for ekte rekkeviddeutjevning er det prefiksert som Atr i parametere, men siden gjennomsnittlig sann rekkevidde er et enkelt bevegelige gjennomsnitt av ekte rekkevidde, er dette annerledes enn det vanlige atr Så nå, hver og hver del av beregningen kan konfigureres fra parametre. Dette er mye bedre enn det jeg hadde i tankene mine. Takk så mye for å ta deg med på time. mrtools Hello Mort000, Her er en histo-versjon. Takk for det raske svaret jeg har spilt med innstillingene og hadde noen spørsmål. - Jeg ser den vertikale markørlinjen hvor prisen har krysset T3 på hvilket tidsramme som er valgt ved gjeldende installering av indikatoren .- Men jeg får bare en horz rød linje som vises i undersiktindikatoren område jeg ser ikke det skifter fra blått til rødt på en crossover som på diagrammet I den første versjonen ser jeg endringen i den andre Histo-versjonen - flott. - Hva er forskjellene mellom den opprinnelige T3 og ikke-originale T3 I Jeg prøver å matche t hue til T3-indien jeg bruker på diagrammet. - Er det mulig at du kan legge til kommentarer i filen for å forklare noen av innstillingene. - Er det mulig å få histogrammet til å bytte farger og representere overganger mellom to forskjellige T3-innstillinger på andre tidsrammediagrammer For eksempel samme to T3 med samme innstillinger, men på 1H, 4H, 1D, tidsramme charts. marketjouster Takk for det raske svaret jeg har spilt med innstillingene og hadde noen spørsmål. - Jeg ser den vertikale markørlinjen hvor prisen har krysset T3 på hvilken tidsramme som er valgt ved gjeldende installasjon av indikatoren. - Men jeg får bare en horr rød linje som vises i underskriftsindikatorområdet. Jeg ser det ikke skifte fra blått til rødt på en crossover som på diagrammet I den første versjonen ser jeg endringen i den andre Histo-versjonen - flott. - Hva er forskjellene mellom den opprinnelige T3 og ikke-originale T3 Jeg prøver å matche det til T3-indien jeg bruker på diagrammet .- Er det mulig at du kan legge til kommentarer i th e-fil for å forklare noen av innstillingene. - Er det mulig å få histogrammet til å bytte farger og representere overganger mellom to forskjellige T3-innstillinger på andre tidsrammer. For eksempel samme to T3 med samme innstillinger, men på 1H, 4H, 1D, tid frame charts. The versjonen som ble postet for meg å gjøre mod varsler og linjer er basert på Itrend nær bar krysset null, så det var det jeg baserte histo på. Den opprinnelige T3 er den opprinnelige T3 gjort Tim Tilson veien , hvis T3Original falsk, vil du bruke T3 med en mindre lag som ble introdusert av Bob Fulks og Alex Matulich. Hvis du vil bruke mer enn én linje, trenger du bare å ha en annen unik ID for hver linje du har på din diagram, på dette bildet ved hjelp av en versjon på timekartet unikt id er Line1 den andre er ute av 4 timers diagram, endret linjene fargen og kalt den unike ID Line2.2 - T3 s kryss på MTF. mrtools Hello Marketjouster. Den versjonen som var postet for meg å gjøre mod varsler og linjer er basert På Itrend-tverrstangen krysse null, så det var det jeg baserte histoen på. Den opprinnelige T3 er den opprinnelige T3 gjort Tim Tilson-måten, hvis T3Original falsk, vil du bruke T3 med en mindre forsinkelse som ble introdusert av Bob Fulks og Alex Matulich. Hvis du vil bruke mer enn én linje, trenger du bare å ha en annen unik ID for hver linje du har på diagrammet ditt, på dette bildet ved hjelp av en versjon på timekartet unikt id er Line1 den andre er av 4 timers diagram endret linjene farge og kalte den unike ID Line2.Thanks Mr Tools for ditt arbeid og forklaring. I innstillingene hva ville du bytte ut i prisinnstillingen jeg har forlatt det som standard. Er det mulig å vise crossover av to T3s, hver med forskjellige innstillinger, heller enn krysset nær pris over en T3 som for øyeblikket vises. Dette er veldig nyttig. Marketjouster Takk Mr Tools for ditt arbeid og forklaring. I innstillingene hva ville du bytte ut i prisinnstillingen jeg har forlatt det som standard. Er det mulig e for å vise crossover av to T3s, hver med forskjellige innstillinger, heller enn krysset nær pris over en T3 som for øyeblikket vises. Dette er veldig nyttig. På denne versjonen kan du bruke som nullkryss eller hvis nullCross falsk vil da være Kryss av de 2 linjene, alt annet er det samme. Det jeg ikke t helt forklarte er at 2 linjene faktisk er basert på oksene og bærer indikatorer hvis de grønne oksene er over null og grønn histo, og hvis den røde linjen har større enn null så rød histo. mrtools På denne versjonen kan du bruke som nullkryss eller hvis nullCross falsk vil være krysset av de 2 linjene, alt annet er det samme. Det jeg ikke t forklarer er, er de 2 linjene faktisk basert på oksene og bjørker indikatorer hvis de grønne oksene er over null så grønn histo og hvis den røde linjen har større enn null, så rød histo. Hmm, beklager, men ikke sikker på at jeg forstår om Bulls and Bears-indikatoren jeg trodde at din indie postet her, spore handlingen av T3 MA Hvis innen dicator du har postet ville vise korset på to T3 s, hver med forskjellige innstillinger dvs. 34 lengde 5, 55 lengde 3 wouldn t det må være en innstillingsinngang for disse to T3 indikatorene i indikator innstillingene De to T3 s ville ha forskjellige innstillinger slik at de ville krysse på poeng, men du kan da installere så mange som en likt, hver representerer en annen tidsramme. Last ned MetaTrader 5.Copyright 2000-2016, MQL5 Ltd.

No comments:

Post a Comment