Friday 24 November 2017

Forex Fellows


Guguk Forex og Fellows. as for i morgen - mest omsettelige diagrammer til meg - AUD USD, NZD USD, EUR JPY kanskje USD CAD og EUR AUD. as for AU NU - begge har noe som minner meg omvendt dag mønster mye også, NU brøt 200DMA-linjen 14. mai, gjorde store bein ned og begynte å spore og hvor stoppet den på 200DMA igjen, men fra den andre siden og vi ser en klar avvisning, spesielt utformet som reverseringsdag, hva kan jeg si - prøv å selge høy. EJ - selv om det ikke kommer til å bryte tidligere daglige nedturer på 108 0x, så kan det i hvert fall gå til 109 00-50 og danne reversering SHS. as for andre jeg ser på - selge høy denne uken, jeg tror bjørner vil ha ballen minst for noen neste dager, så EU GU GJ selger også UCAD UCHF buy. and for EUR AUD jeg bare gjør noen eksperimenter i dag, jeg har åpnet en lang handel om morgenen med SL 150 pips, TP - hvem vet med det beveger jeg tror 500pips burde være lavest hvis retningen er riktig. Dette er min korte visning for kommende dager, lengre rammeinnstillinger bare når uken er avsluttet. Sorry for rotete rot alder vil prøve å gjøre en dag vakre innlegg med diagrammer som mesterguguk does. Support og Resistance Trendlines forutsier ikke nivåer av støtte og motstand. Støtte og motstand løp horisontalt ikke i en vinkel. For en forklaring på det grunnleggende, se Støtte og motstand Mange handelsfolk forvirrer de to konseptene den nedre linjen i en trendkanal blir ofte referert til som den støttende trendlinjen. Highs eller Lows På et kortsiktigt diagram 6 måneder eller mindre, tegner treningslinjer gjennom lavene under en up-trend. Og gjennom høyder under en ned - trend. På et langsiktig diagram er trendlinjer tegnet med sluttkurs mer effektive. Det har vært mye debatt på Chart Forum i løpet av årene om trendlinjene skal tegnes på loggskala eller normal skala diagrammer. Saken for logg skalaen er oppsummert av Alsoran as. Brokers og analytikertabell i loggmodus De anbefaler institusjonelle klienter hvis ordreflyt har en markert innvirkning på pristiltak og trend. Deres råd er sterkt påvirket av pauser og prisavslag på viktige trendlinjer og kanaler Disse er basert på logaritmiske diagrammer. Logaritmiske trendlinjer er derfor viktigere. Saken for normalskala lineære trendlinjer. De fleste handelsforfattere bruker lineære diagrammer Stan Weinstein, Alexander Elder, Chris Tate og Daryl Guppy. er tvilsomt om de fleste analytikere og meglere bruker loggdiagrammer. Mange handelsforfattere, inkludert Stan Weinstein og Chris Tate, er tidligere analytikere eller meglere og bruker lineære diagrammer. Etter min mening snakker de to sidene om forskjellige tidsrammer. Normale skalaer sammenligner pris mot tid Du vil tegne en hastighet på en bil på samme måte avstand y over tid x Hvis en bil beveger seg med konstant hastighet, vil grafen være en rett linje Hvis stoppet, vil linjen være horisontal Hvis akselereringen viser grafen en kurve. Logdiagrammer er ikke konstruert for å måle hastighet, de måler akselerasjon, vekstraten i aksjekursene. En konstant hastighet vil bli avbildet som en flatekurve en ulempe Tantraten av vekstakselerasjon vil bli avbildet som en rett linje. På korttids sikt fokuserer vi på hastighet. Er denne ukens prisøkning like god som i forrige uke. Tidsperioden er for kort til å være opptatt av sammensatte vekstratninger. De fleste institusjoner holder instrumenter på lang sikt og ikke bekymrer seg for kortsiktige fluktuasjoner. De ønsker å vite den årlige sammensatte vekstraten et helt annet konsept fra kortsiktig hastighet. På kortsiktige og mellomstore diagrammer 3 år eller mindre anbefaler vi at at du bruker normal skala. For langsiktige diagrammer over 3 år, bruk enten normal skala lineær eller loggdiagrammer, men vær oppmerksom på deres respektive styrker og svakheter. Personlig foretrekker jeg å tegne trendlinjer på lineære diagrammer med mindre vi ser på en 10 eller 20 års tidsperiode. Linjære trendlinjer ser ut til å akselerere over tid hvis en instrument vokser i konstant sammensatt sats med variasjoner av noen descelerate. Trendlines burde ikke krype inn sluttpris. Korttidsdiagrammer ofte men vise lys med lange haler eller skygger når stoppene blir rystet ut, eller handelsmenn blir fanget i en falsk pause, initiert av markedsfolk. Hvis den daglige høy eller lav blir i veien for en åpenbar trendlinje - ignorere den, men ikke skjære lukkede priser. Uansett kuttende sluttkurs bortsett fra et langsiktig diagram hvis det er en spike som ikke passer til det overordnede mønsteret Og bare gjør det under eksepsjonelle omstendigheter, må trenden virkelig være åpenbar. Trendspauser bryter signal en forandring i momentum, ikke nødvendigvis en endring i trend Trendlinjepauser ser ofte ut til å være åpenbare med ettersyn, men du vil normalt finne ut at trendlinjen som ikke er den første som er trukket, kan tre trendlinjene bli brutt før det er en trendomvendelse. Når skal Trendline-pauser bli utført. term eller svinghandel, opptre på trendlinjebrudd når du mottar prisbekreftelse eller bekreftelse fra en annen indikator, som du ville for en hvilken som helst annen momentumindikator. På lengre sikt vil trendlinjer er et effektivt verktøy for spennende trender som har spiket seg i en blow-off eller down-trender som har spiked seg inn i en cathartic-salg. En rask akselererende trend eller blåsing er vanligvis identifisert av minst 3 akselerere trendlinjer, hver i en markant brattere gradient enn den forrige. Trendtrinjer gjennom lavene i en opp-trend og gjennom høyene i en nedtrend Bruk sluttkurs for langsiktige diagrammer over 6 måneder Bruk normal skala på kort og mellomlang sikt diagrammer Bruk enten normal eller logg skala for langsiktige diagrammer, men pass opp for svakhetene. Valide trendlinjer må respekteres med minst 3 troughs i en opp-trend eller 3 topper i en nedtrend og bør ikke krysse sluttkurslinjen hvis Utvidet i begge retninger Bruk trendlinjer som en momentumindikator for kortsiktige handler, men bare som varsel på langsiktige bransjer. De er også et effektivt utgangsprosjekt for avblåsninger. Ikke sløs med tidstegningslinjer på hvert diagram. De er tids - konsumerer og burde bare være dr awn på en håndfull utvalgte instrumenter. Er du en handelsmann eller en gambler. Hver lønnsom handelsmann vet jeg tester sine strategier på ekte marked før han begynner å handle dem. Det kan gjøres manuelt, men du kan spare mye tid ved å teste dine ideer automatic. EA Wizard er for nye handelsmenn og ikke-programmører. Hvis du ikke er programmerer, har du sannsynligvis ikke råd til å ansette noen til å kode din EA for deg - og kodes deretter alle rettelser eller alle nye ideer inn i den. Med EA Wizard du har total kontroll, noe som betyr at du kan opprette ditt eget handelssystem og deretter også enkelt tilpasse eller forbedre det til det er perfekt. Også hvis noen forteller deg hva som fungerer og prøver å overbevise deg om at deres nyeste automatiserte handelssystem er det beste ting siden skiver brød, du vant t nødt til å lytte, ettersom du kan bygge din egen. Du kan nå være i kontroll over din egen handel og utvikle ditt eget automatiserte handelssystem. EA Wizard er for profesjonelle handelsmenn StrategyQuant EA Wizard er også en løsning for erfarne og profesjonelle forexhandlere Hvis du alltid ønsket å automatisere ditt handelssystem, kan du nå gjøre det uten å betale noen programmerer hundrevis eller tusenvis av dollar. Og du vil ikke bekymre deg om sluttproduktet du kommer tilbake fra noen outsourcet programmerer vil fungere eller ikke. Du vil enkelt kunne lage ditt eget automatiserte system basert på dine egne lønnsomme systemer som du manuelt følger i dag. I det lange løp vil StrategyQuant EA Wizard frigjøre mer tid og lar deg eksperimentere med nye og andre lønnsomme handelssystemer for å skape enda mer penger fra din handel. Se denne videoen for å se etableringen av en lønnsom strategi EA. Se på meg å skape en lønnsom EURUSD breakout-strategi i EA Wizard bare på 5 minutter uten programmering. Dette er en av de strategiene jeg vurderer å handle i min virkelige portefølje, jeg avslører en komplett strategi her. Klikk på videoen for å se et avansert eksempel på EA Wizard. Files fra video gratis nedlasting Klikk på filen med høyre knapp og velg Lagre som. Kreate ekspertrådgivere uten å skrive noen kode. StrategiQuant EA-veiviseren er veldig enkel å bruke Du trenger ikke noen programmeringsferdigheter, alt er intuitivt og lett å forstå. Det spiller ingen rolle hvordan komplisert strategien er, den kan alltid brytes ned til enkle handelsregler Handelsreglene er definert av IF-THEN forhold - Hvis noen tilstand er gyldig, for eksempel går en indikator over spesifikk verdi, DER blir det tatt en handling, for eksempel posisjonen er åpnet. Du kan lage regler som disse nedenfor. Det er alt du trenger for å lage en EA. Du kan definere et ubegrenset antall slike regler og implementere ting som Trailing Stops, flytte Stop Loss to Break Even, åpne flere posisjoner eller partielle utganger. Lag EA med denne typen funksjoner vil normalt kreve avansert programmeringskunnskap, men med EA Wizard er det like enkelt som å velge en funksjon og sette verdien sin. EA Wizard gjør resten - det kan egentlig ikke bli enklere enn dette. Generelle ekspertrådgivere med full kildekode. Hver strategi du lager kan lagres som en MetaTrader4-ekspertrådgiver med full kildekode. Ingenting er skjult, det er ingen kodebeskyttelse. Ny EA-robot er din til å bruke, backtest eller til og med selge. EA Eksempler. For å hjelpe deg med å starte med programmet, inkluderte vi en rekke eksempler på de fleste vanlige strategiene direkte til programmet. Bare velg det eksemplet du vil ha, og klikk på Last inn denne prøvestrategien for å åpne den. Deretter kan du sjekke logikken eller bruke den. det er et utgangspunkt for å bygge din egen handelsstrategi. Jeg gjorde min første lønnsomme ea i går kveld. Konkurrerer på denne denne programvaren, jeg er ikke en stor ekspert på FX, men dette er ganske mye moro og jeg gjorde min første lønnsomme ea siste natt, jeg trenger bare å forbedre den. Jeg liker kvaliteten på sin forexforum. Hvor mye vil det koste deg? Jeg tror kvaliteten har sin pris, men samtidig vil jeg gjøre verktøyet rimelig for alle seriøse handelsmenn. Hvor mye penger har Du har allerede brukt på handelssystem s som ikke fungerer Hvor mye koster slike systemer deg av kontobengiene dine på tapte handler. Ved å bruke StrategyQuant EA Wizard får du prisen tilbake med bedre resultater av din handel raskere testing av nye ideer om historiske data eller automatisering av din handel og sparer tiden du bruker foran datamaskinen. Du får et komplett program klar til å bli brukt umiddelbart etter bestilling. Invester i suksess. EA Wizard er ikke bare programvare, i en pakke du vil motta. Mulighet for å bygge EA du vil bruke, til og med bruke flere tidsrammer og tilpassede indikatorer. StrategiQuant EA Wizard-programvare Windows-kompatibel - enkel å bruke strategisk skaperen redaktør som kan lage komplekse strategier på en enkel måte. E-poststøtte slik at du kan kontakte oss hvis du trenger hjelp eller veiledning. oppdateringer - vi fortsetter å forbedre systemet, så vi vil kontinuerlig legge til nye funksjoner. Supplerende bonuser. Bonus 1 - Komplett Forex Morning Trade System med EA. Dette er ikke en vits, som en bonus til EA Wizard du får en kopi av mitt Forex Morning Trade-system med EA nylig opprettet i EA Wizard Dette betyr at du kan finjustere FMT EA selv. For de som ikke vet det - ForexMorningTrade er et vellykket kommersielt system som jeg opprettet i 2010 Det har vært en bestselger for de siste 2 årene, og med en god grunn Med introduksjonen av EA Wizard jeg stopper salget av FMT, kan du bare få det som en del av EA Wizard. Når du har bygget din egen EA, bør du teste den i MT4.EA backtesting i MetaTrader4 er ganske enkelt, men det er fortsatt noen ting å se etter. Visste du at du kan få forskjellige backtestresultater hver gang du kjører backtestet på EA. I denne veiledningen lærer du hvordan du gjør backtesting på riktig måte - fra å hente de historiske dataene for å konfigurere MetaTrader4, slik at resultatene er konsistente og sammenlignbare. Konklusjon 3 - Handelssignalindikator med Alerts. StrategyQuant EA Wizard genererer ikke bare EAs. Det kan også generere indikatorer som vil vise deg din tr Ading regler på diagrammet, slik at du kan se gyldige kjøp eller salg signaler. Du kan se direkte på diagrammet hvis din trading ide fungerer eller hva som kan gjøres for å forbedre den. Den genererte indikatoren kan også sende deg handelssignaler varsler for å varsle deg om innføring av lyd eller e-post. Hva våre brukere sier. Det er så raskt og morsomt å bruke EA-veiviseren. Jeg er en programmerer, og jeg kan skrive mine egne EAer, men i stedet bruker jeg EA-veiviseren. Meget raskere og morsommere. Den genererte koden er ren og alltid laget av faste og testede deler Erfarne programmerere kan tilpasse resultatet til deres ønske. Tilpassede funksjoner i versjon 1 6 er et ultimativt verktøy for å lage alt du vil. Tro meg, du vil aldri bygge en EA fra bakken igjen. Lag en ide inn i en indikator er også geni Det er mye lettere å se hvordan en ide ville fungere. Programvaren er AWESOME. Just kunne prøve forskjellige trading ideer i en rimelig tidsramme og teste dem ut er fantastisk. Ser frem til oppdateringen. Takk , og ha en goo d dag. Jeg elsker EA-veiviseren, og jeg bruker det mye. Jeg elsker EA-veiviseren og jeg bruker det mye. Jeg visste ingenting om programmering i MT4 og hadde ofte ønsket at jeg kunne skrive en EA. Nå har programmet ditt gjorde det mulig jeg har brukt det mye og jeg er nå tvunget til å lære funksjonaliteten til de forskjellige MT4-indikatorene jeg ikke er ekspert, så jeg kan ikke kommentere mye om sin evne, men jeg vet at det blir jobben gjort for min grunnleggende ting Som jeg bruker det mer og blir mer allsidig i MT4, vil jeg kunne kommentere hvor bra det er, men for nå er det bra for det jeg vil gjøre. En ting sikkert at jeg er mest fornøyd med, er veldig god støtte du tilbyr Du har virkelig hjulpet meg til å få en bedre forståelse av hvordan du bruker den. Jeg elsker EA-veiviseren, det hjalp meg virkelig med å teste strategiene jeg alltid ønsket. Takk så mye jeg elsker EA-veiviseren, det hjalp meg virkelig med å teste strategiene Jeg har alltid ønsket å Programvaren er utrolig enkel å bruke Jeg gjorde bokstavelig talt få klikk og jeg utviklet en fantasi tic trend tilhenger EA Cloning reglene sparer nesten halvparten av tiden jeg vet jeg har gjort en god investering i denne programvaren. Fortsett det store arbeidet. Jeg kan bare si er EA WIZARD AWESOME. Jeg er en Forex-aktør, men for lat til å overvåke min handel. Så , valgte jeg StrategyQuant EA Wizard for å lage en automatisk forex robot basert på mitt handelssystem. Og det jeg bare kan si er EA WIZARD IS AWESOME Med den enkle bruken av denne programvaren, kan jeg lage min egen Super Profitable Robot som kan handle for meg 24 5 uten å løfte en finger. Tre dager til tre timer Det er så lenge det tok før og hvor lang tid det tar nå. Tre dager til tre timer Det er så lenge det tok før og hvor lang tid det tar nå, for å gjøre en enkel, eksperimentell EA Kan ikke takke deg Og til kostnaden er jeg nesten villig til å betale to ganger for kraftig program Og støtten har vært bra Og det er mer, den nye versjonen har lagt til så mye mer fleksibilitet Uansett hva neste, vil jeg ta det. Jim Whitfield Albuquerque New Mexico. Kjøp nå og last ned alt Imm ediately. I m er veldig sikker på at EA Wizard vil hjelpe deg med å lage din egen EA eller indikator for å teste dine handelsideer og tjene penger på Forex markedet. Husk, du kan prøve systemet i 30 dager med absolutt ingen risiko. Hvis du når som helst ikke føler produktet er verdt pengene, kan du returnere det tilbake for en full refusjon. Vinner deg suksess og lykkelig handel. Du vil få EA Wizard-lisens gratis Du kan få full lisens av EA Wizard som en bonus ved kjøp av StrategyQuant Pro.100 Satisfaction Guarantee. You don t risikere noe Hvis du er ulykkelig med EA Wizard for noen grunn i løpet av de første 30 dagene etter kjøpet, send oss ​​bare en e-post og jeg vil refundere kjøpet ditt, ingen spørsmål. Vi vil at du skal vær fornøyd med StrategyQuant EA Wizard, og hvis du ikke er så vil vi ikke ha pengene dine. Husk at hvis du får refusjon, gir du opp dine rettigheter til å bruke produktet. Ta kontakt med meg på linken nederst på siden hvis du har spørsmål angående din pu rchase eller ønsker å be om tilbakebetaling. MVA for kjøpere basert i EU Betalinger håndteres av MyCommerce Dette er et digitalt produkt, hele pakken er umiddelbart tilgjengelig for deg å laste ned og komme i gang umiddelbart etter bestilling Du vil IKKE motta en fysisk pakke sendt til deg i posten. En enkelt lisens kan brukes på en datamaskin om gangen. Hvis du vil kjøre programmet på flere datamaskiner, kan du kontakte oss og vi vil generere nye lisenser for rimelig antall ekstra datamaskiner for deg gratis.

No comments:

Post a Comment